Connect with us

Ha a diéta ellenére sem sikerült a lapos has, lehet, hogy valami baj van a háttérben!

Egészség

Ha a diéta ellenére sem sikerült a lapos has, lehet, hogy valami baj van a háttérben!

Ha valaki hiába sportol, keményen edz, pontosan betartja a diéta szabályait és mégis ott marad a nem kívánatos pocak, ott valami lapul a háttérben. Pontosabban a szervezetben, mert akár betegségre is utalhatnak a hastájékon megmaradt zsírpárnák. 

Vannak úgynevezett évgyűrűk, vagyis a hason lévő egymás fölött elhelyezkedő hurkák. Ezek utalhatnak a túlzott alkohol, cukor, és szénhidrát-bevitelre vagy a túl sok ülőmunkára. Ebben az esetben a diéta mellett rendszeres séta javasolt és a naponta végzett felülés is sokat segíthet.

A sok stressz miatt kialakulhat úgynevezett stresszpocak, amelyben a has úgy néz ki, mintha egy domb lenne. De ez a fajta has jelentkezhet azoknál is akik érzékenybél szindrómában szenvednek vagy helytelenül táplálkoznak. Sokat javulhat a helyzet jógázással, meditálással, nyugtató kamilla tea és több magnézium fogyasztással és megfelelő mennyiségű alvással.

Forrás: DietMaker

Ha nem túl régen szült, akkor a köldök alatt dudorodó pocak teljesen normális. De ha nem mostanában hozta világra gyermekét, vagy esetleg férfi az illető, akkor több rosttal, szénhidráttal, zöldséggel és víz fogyasztással lehet elérni a lapos hasat. Javasolt a planking és a köredzés, azaz a többféle gyakorlatból végzett egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozat.

Ha nem terhes, és mégis kismama pocakra emlékezteti a hasa mérete, akkor valószínű, hogy a medencefeneke gyenge. Sokat segíthet a Kegel-gyakorlatok végzése és a nyújtó-erősítő edzések.

Sokak problémája, hogy reggel lapos hassal ébrednek, de estére már felpuffadnak. Ez ételallergia vagy a rossz emésztés miatt alakulhat ki. Étrend változtatással elkerülhető a kellemetlen felfúvódás, iktassuk ki keményítőtartalmú ételeket, a tejtermékeket és az alkoholt. A sok zöldség, hal és csirkehús fogyasztásával elkerülheti ezt a problémát. Hatékony lehet még, ha evés után legalább 10 percet a szabadban sétálunk vagy légzőgyakorlatokat végzünk a hátunkon fekve.

 

Forrás: Kiskegyed 26. évfolyam 32. szám

Kiemelt kép: FittAlak

Leave your vote

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

comments

Continue Reading
Talán ez is tetszeni fog...
Szólj hozzá!

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

To Top

Hey there!

Forgot password?

Forgot your password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Close
of

    Processing files…